Roli az USA-ban

Friss topikok

Linkblog

HTML

Az elso munkanap

rolipok 2010.06.20. 04:48

 Roviden egyszerre jo is es szornyu is volt.

A szornyusege csak annyi volt, hogy az egyik szaritogep kigyulladt mert elromlott es nem mondta senki. Tehat tokre nem tehetunk rola, persze nem is mondta senki. Meg jo hogy nem gyult ki egy ruha sem mert csak torlokendok voltak benne. 

Ugyhogy en ma kozoltem a fonokommel hogy en azt a szaritot nem vagyok hajlando hasznalni.

 A masik rossz az volt, hogz nagyon sok volt a mosatlan es mivel Timi es Anna meg nem erkeztek meg Anita pedig elment, mert valami gyerekre kellett vigyaznia ezert egyedul kellett csinalnom. Ezeket leszamitva jo volt. Jokat beszelgettem. Van egy jopar uj ember es iden vannak Franciak, Angolok, Ausztralok,  izraeliek (Az egyik tisztara olyan mint Haim)masokkal nem talakoztam meg.Persze magyarok uis vagyunk paran (Petyo, Balazs, Gabor, Gabor, -igen 2 van- Matyi, Zsofi, Anna, Anita, Timi, Matyi, Adam meg most fog erkezni a napokban es en vagyok meg.

Wifi nincsen, de ami meglepett hogy a konyhan 2 magyar van a tobbi angol. nagyon sok angol van a taborban. Az emberek 90%-a csak azt mondja h I am from England (Angliabol szarmazok)

Ma French Toast volt reggelire. A Kedvencem :)

A tobbiek most Boltonba vannak szal eleg kihalt a tabor de en most maradtam kicsit kockulni, hogy infot adjak magamrol, meg elvegre blogot is kell irni valamikor. Holnap talan ha lesz erom toltok majd fel kepeket is. legalabb is megprobalok.

Visszaterok kozul van egy jopar, de a neveket meg nem tudtam megjegyezni.

Ma estere megerkeztek Annaek is. Es Timi szkitott dszejdzsevel, mert elfelejtette a Cuncus becenevet.

nagyszeru elkezdett szakadni az eso. 

Kicsit faradt vagzok es lehet hogz ezert kicsit kusza amiket irok, de nem jut eszembe mas most

:)

 

Ja amugy elkepeszto mekkora itt minden. Pl az asvanyviz:

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rolipok.blog.hu/api/trackback/id/tr952094829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sadr 2010.06.20. 18:18:52

Sziia!!

Örülök, hogy épségben megérkeztél (tök gáz ez az ékezetmentes írás) XD namind1. Folyamatosan olvasom a kis blogodat mert nem tudok menni szkájpra valami baja van:S (jó hát lehet h csak a jelszavam felejtettem el,de most nem ez a lényeg.) Ha más nincs max itt írok neked.
Debibe nincs semmi érdekes esik meg vihar van meg esik kb ennyi. Tegnap múzeumok éjszakája volt. Nagyon zsír volt (kiállítások+maszkura koncert... mennyország).
Ha emailt tudsz írni NEKEM az is jó (rem érthető h miért nagybetűvel írom...). Na puszi neked vigyázz magadra megminden.

sadr 2010.06.20. 18:19:27

ja amúgy Adri voltam de gondolom kiderült XD
süti beállítások módosítása