Roli az USA-ban

Friss topikok

Linkblog

HTML

One way or another I'm gonna win ya I'm gonna getcha getcha getcha getcha

rolipok 2010.07.04. 21:29

KATTINTS IDE!!!!

 https://www.youtube.com/watch?v=Ab_IE_eXyTQ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerdán voltunk Boltonba az angolokkal. Minden áron a Ben & Jerry’s be akartak menni, de háát mégis ki ad 6dollart egy shake-ért vagy 8at egy jégkrémért. Hát én nem úgyhogy még ők Ben & Jerry’s-eztek egyet addig Manuellel elmentünk a boltba és vettem egy Caramel Cone – os Hagen Daas-t. És megettük a Ben & Jerry’s előtt.XDXD

Azután lementünk a tópartra. Már kb este fél 11 körül lehetett amikor a parton Elly-t ijesztgettük azzal, hogy egy polip kapja el a lábát meg hasonlók. Hihetetlen mennyire félt. sosem láttam még senkit ennyire rettegni a semmitől. Na mind1 jót nevettünk rajta.
 
Tegnap előtt levágattam a hajam. Azaz Ádám levágta.
 
 
Jó rövid lett, de ez volt a cél. Úgyis megnő hamar.
Hajvágás után gondoltam lemegyek megnézem mi folyik odalenn. Hát előrehozták a július 4-ét és egybekötötték az évforduló ünneplést, ugyanis a főnöknek ezen a napon volt 30éve, hogy itt van a táborba. Jól bírja ahhoz képest, hogy 38éves. nem???!
Na szóval megvolt a tüzijáték meg minden, bár tavaly sokkal szebb volt a tüzijáték, de Timi szerint azért mert tavaly ilyenkor jött ő a táborba.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tegnap Day-off-om volt. nem mentem sehova gondoltam nem költöm feleslegesen a pénzt. Viszont összehaverkodtam az új lengyel sráccal Camill-lal. Szegényt berakták konyhára.
Szóval reggel felmentem netezni egy kicsit, e-maileztem és elintéztem a kolijelentkezést. Utána fél 3-kor lementem úszni majd Timiékkel strandröplabdáztunk. Fantasztikus volt. De télleg.
 
 
 
 
Olyanokat vetődtünk a labda után.
Aztán megvacsiztunk és beálltunk dolgozni. Azóta is mosolygok a szituáción amikor Timi benyögte nekem, hogy tegyem át a szárítóba. Capisci??
Erre válaszoltam, hogy Capisco. Parlo Italiano???
Erre csak nézett mint aki ledöbbent, hogy tudok olaszul. hehe pedig nem
Tegnap este elkezdtem Franciát és spanyolt tanulni a szobatársam Manuelle segítségével, mert ő tud egy nagyon kicsit spanyolul, meg ugyebár Francia az anyanyelve. Bár a francián nagyon sokat röhög majd leesik az ágyról a röhögéstől azt mondja viccesen mondjuk az ü betüt, de hát na most neki csak az anyanyelve.
Bár többnyire csak káromkodni tanít, de hát na valahol el kell kezdeni.
Quest’ce – que tu fais? és úgy mondja ki hogy kesz kö tü fe. Hát nem borzalmas és azt jelenti, hogy mit csinálsz?
Az egyik konyhás is tanul spanyolul és neki is szoktam mindennap mondani valamit spanyolul de csak nagyon alap dolgokat de csak lesek mikor válaszol is rá. Sőőt mindig válaszol és vissza is kérdez. Csak az a bibi, hogy én nem értem csak sejtem mit kérdez és csak néha válaszolok rá angolul. :D:D
Ma elég jó napom volt, nem szakadtunk meg a munkába se, nem mintha máskor megszoktunk volna, de most még jobban nem. Annával voltam ma reggeli műszakban.
Szóval minden oké.
 
 
 
Csinaltam par kepet a szobamrol is kicsit rendetlen kivetelesen nem nekem koszonheto, de en szeretem a szobam rendetlenul is. Xd
 
 
 
Az also agy az enyem!
 
 
Majd még irok, és majd jönnek képek is.
JA ES KOMMENTELNI TESSÉK!!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rolipok.blog.hu/api/trackback/id/tr32129482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agneta 2010.07.08. 22:10:00

Szia öcsi!!!!!!!!!!!!!!! :) Jajj hiányzol már nagyon :) Jó a zene a bejegyzés elején:D
Képzeld azt álmodtam h mentem én is veled amcsiba :D
Írjál csak írjál hogy legyen mit olvasni :D
Na pussz öcsi :)
süti beállítások módosítása