Roli az USA-ban

Friss topikok

Linkblog

HTML

Maroon 5 Hands All Over Tour

rolipok 2010.07.31. 21:33

 

Helyszin Saratoga, SPAC ( Saratoga Performing Arts Center).

 

18:30-kor elindultunk Annaval, Timivel es Sarah-val a Maroon 5 koncertre. Sarah autoja hat mit ne mondjak nem gyengen Hello Kittys cuccokkal volt tele. A labtorlotol kezdve a kulacstarto, plussallat meg egy csomo minden. Tetszett ahogy az oda uton radudaltunk par autora meg Sarah kikiabaltt nekik hogy menjenek mar gyorsabban, meg beszolt valamit a pasi polojara, es meg csak egy visszaszolas se egy beintes semmi sem tortent. Annyira leszarjak hogy az nem igaz. Azert otthon ebbol mar mekkora karonkodasok meg botranyok lennenek. Igyis ha otthon megnyomja valaki a dudat a masik autoban ulo mar kezd visszaintegetni meg anyazni. Itt semmi ilyesmi. :)

 

A koncert fe hetkor kezdodott az elozenekarral kezdodott akik valami Guster es Ry Cuming vagy kik voltak. Volt egy ket jo szamuk, de nem egy ismert zenekar. Mondta Sarah hogy o amerikai, de meg o sem hallott rolul soha. Na mindegy nem ez volt a lenyeg. Valamivel 9:30 elott megkezdodott a koncert. Nagy ujjongas es tapsvihar kovetkezett!!!! :) Azt hiszem nem lehet ezt leirni pontosan, hogy milyen erzes. Es amikor kanonban enekeltette a kozonseget hat az is eszmeletlen volt. Elovettem a kameramat hogy keszitek egy videot, de kb. 4 masodperc se telt bele mar ott allt elottem a biztonsagi neni, hogy toroljem a felveteleket most azonnal. En erre mintha mi sem tortent volna csak kikapcsoltam es betettem a taskamba aztan elment. Na mondom probalkozzunk telefonnal hat mar lattam hogy megint jon szoval eltettem. Azert par kepet sikerult keszitenem, fel is tettem facebookra!

 

Amikor vege lett pont emlitettem Sarahnak hogy hianyoltam a makes me wonder c. szamot es erre visszatapsoltuk es mi kovetkezett? Igen! Makes me wonder. :D

 

a koncertnek 11re vege lett es jottunk a taborba vissza. Mire visszaertunk fel 1 volt. Nagyon elfaradtam mert ugye ma szabadnapom van es ma pihengettem. Meg mindig faradt vagyok ugyhogy majd kesobb irok. A koncerten elhangzott szamok listajat ide mellekeltem:

 

 

 

Setlist:

  1. Misery 

  2. If I Never See Your Face Again 

  3. Harder To Breathe 

  4. Give A Little More 

  5. The Sun 

  6. Won't Go Home Without You 

  7. If I Ain't Got You [Alicia Keys Cover] 

  8. Secret/What's Love Got To Do With It [Tina Turner Cover] 

  9. She Will Be Loved 

  10. Wake Up Call 

  11. Shiver 

  12. Don't Know Nuthin Bout That 

  13.  

    This Love 

    Encore:

  14. Makes Me Wonder 

  15. Sunday Morning 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rolipok.blog.hu/api/trackback/id/tr612190065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása