Roli az USA-ban

Friss topikok

Linkblog

HTML

A svajci ora..... XD

rolipok 2010.06.19. 01:48

 Hello mindenkinek! Mar sikeresen a taborban vagyok! Mikor elindultam otthon a Ferihegy 2/A rol felbeszakitottak a becsekkolast mert orizetlen csomag volt a check-in pult mellett aztan jottek a kutyak szaglaszni de nem volt benne semmi veszelyes igy rovidesen folytatodott a check in. Bar annyi ido elment vele hogy utanna mar sehol nem kellett varni. Mondanom sem kell becsipogott a farmeromon a gomb es igy megmotoztak. :S

Genfbe erkezes utan megneztek az utlevelunket aztan atmentunk a masik terminalba. A masik terminalba ismet megneytek es aztan le kellett huznunk a cipot amikor ismet megneztek az iratainkat. Ezutan sorban allasnal ismet iratnezes majd kovetkezett a beszallas amikor is................igen....jol gondolod........

......megneztek az iratainkat. Tehat nemcsak a svajci ora pontos...

A gepem harom magyar lannyal es egy par sraccal utaztam nem egy par volt mielott valaki felreertene. Az utazast dumaklassal es tom es jerry nezessel toltottem. ettol fuggetlenul meg unalmas volt. Bar egy nemet bacsival beszelgettem aki imadja a magyar kajat. +1pont neki

Zurichtol new yorkig pedig egy magyar lany ult mellettem. vele beszelgettem. A Kaja csirka volt rizzsel. A mellettem ulo csajnak nem volt etvagya igy a legtobb kajajat nekem adta! 

New Yorkba erve minden zokkenomentesen ment bar igaz egy kicsit sokat kellett sorban allni, de nem kotozkodtek sehol. A terminalboll mikor kiertem megceloztam, egy airtrain-t hogz elmenjek vele a metromegalloig. Kezembe vettem a terkepemet es ekkor...egy bacsi lepett elem hogy miben segithet e. Hat igen ekkor leesett, hogy nem vagyok otthon. Otthon ilyet nem kerdeznek. 

Na mindegy ez a resze nem tul erdekes. A 95. utca ertem mert azon van a szalloda de hogy mennyi minden valtozott 1 ev alatt!?!

egy csomo uj epulet, uzlet stb. Megerkeztem a szallodaba, es kozolote velem a recepcios hogy 15dollarral tobbet kell fizetnem. Hat igen az ado/rol (TAX) megfeledkeztem, hogy itt az ar nem tartalmazza, hanem fizeteskor adodik hozza.

Beertem a szobaba de annyira elfaradtam, hogy gyors lezuhanyoztam es beestem az agyba. Aztan szoltam a tabornak hogy mikor erklezek. Persze szobam nem egeszen olyan volt mint ahogy igertek de mindegy nem birt erdekelni az agy legalabb jo puha volt.

Ezt igertek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ES EZT KAPTAM:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez volt az a'gyam:

 

 

 

A POLCOM A TUKORREL:

 

 

A PLAFON :S

 

 

ES NEM UTOLSO SORBAN A CSODALATOS KILATAS. :S

 

 

 

JA ES A SZEKRENYEM:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azert van egy KIS kulonbseg AZ AJANLAT ES A KOTOTT AMIT KAPTAM!!!!

Na mindegy valahogy telleg nem erdekelt csak pihenni akartam.

Kb fel 10kor el is aludtam. Persze ennek az  lett az eredmenye hogz hajnal fel 3kor kipattant a szemem es egyszeruen nem tudtam elaludni. Ugzhogy skypeoltam egy kicsit. 4elott valamivel megprobaltam aludni, de nem jott ossye, pedig egeszen negyed 6ig probalkoztam szal nem mondhatjatok hogy nem voltam eleg kitarto. :D

Szal fogtam magam es kimentem a Penn Stationre megvenni a vonatjegzem. Legalabb annyira siettem mintha valami koncertjegyert mennek es elfogyna, tehat mar 6ra a penn stationon voltam. 7ig boklasztam egy kicsit, felfedeztem a terepet. Azutan visszamentem a hostelbe osszepakoltam es fel 10kor elindultam mert 11*15kor indult a vonatom Albanyba. Elotte reggeliztem egy bananos muffint, bar KFC (Kentucky Fried Chicken)-t akartam de zarva volt. 

Az allomason varva egyszeruen nem tudtam kimenni a menetrendbol, hogy mikorraq erkezek meg az informacios no meg azt hajtotta hogy tanul;manyozzam at a menetrendet. hmmmm..(Hat koszi... csak gyere magyarbabereaklak pest kozepere es kozlekedj. BICIKLIVEL!!!! :D:D:D:D).

Gondoltam megkerdezek valakit es meg is kerdeztem egy neger not, gondoltam ha mar apunak megigertem akkor megkerdezem nem e jon el kapalni haza. :D:D:d

Viccet felreteve akkora szerencsem volt, hogy o is oda jott es pont azzal a vonattal szoval vele utaztam. Epp valami meccsre ment Albanyba ahol a ferje jaccik vagya valami ilyesmi. Jott a vonat felszalltunk. Majd elaludtam olyan faradt voltam. A vonaton ulve egyszer csak megallt a vonat es bemondtak hogynem jo vaganyon vagunk es egy masik vonat epp velunk szembe jon. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Korbeneztem senki nem aggodott mindenki csak nyomkodta a telefonjat, na mondom akkor jol van nem aggodok en se ha ok se hat en se. Aztan kis varakozas utan a szemben levo vanatot nem tudom hogy hogyan de atraktak\tereltek\stb masik vaganyra. huh megusztuk.

13:50re megerkeztem albanyba vartam 2`masodpercet es Matyi (egy magyar sofor) mar ott is volt ertem. Aztan mentunk par helyre (Wal Mart, Target stb) es azutan a taborba. itt a taborba az osszes fonokseg a nyakanba ugrott, sose lattam senkit ennyire orulni nekem. Bar lehet nem valodi orom, de akkor is.

Megkajaltunk majd dumalgattam bemutatkoztam par embernek es lefekudtem aludni.

Szoval Most mar a taborban vagyok. minden oke.

 

 

Sok a jofej uj ember. Se a sef se a segedje nem a regi uj van helyettuk. A sef tavaly a Camp Chen-A-Wandaba volt keith-nek hivjak es o volt tavaly reniek sefje.

A szamitogepekrol:

Uj gepek vannak ami sokkal gyorsabb mint a tavalyi. Ugyanabban a hazban lakok mint tavaly csak a szobam mas. Van egz szobatarsam Petyo aki szinten magyar es maintenance\karbantarto a taborban, es szlovakiaban el.

Emelertes agyam van es en alszok felul remelem nem arra fogok felkellni hogy placcs zuhanok. :(

Mara ennyit!

Udv mindenkinek

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rolipok.blog.hu/api/trackback/id/tr152092886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása